Розробка регламентів з безпеки та інструкцій з безпеки
Як часто Бізнес чує "я не знав ...", "я хотів ..", "я думав ..." - але це не поверне втрачених даних, грошей, репутації, а часом, і бізнесу в цілому. Причиною цього є люди - співробітники, які не знають, як себе вести в тій чи іншій ситуації, куди повідомляти і що робити в момент критичної ситуації або кібер-інцидентів.
- Співробітники
- Обладнання
- Внутрішня інфраструктура
- Зовнішня інфраструктура
- Стаціонарні термінали
- Віддалені термінали
- Мобільні термінали
- для ТОПів компанії
- для бухгалтерів
- для рядових співробітників
- для служби безпеки
- для транспортної логістики
- для ІТ-відділів
- для віддалених співробітників
- На підприємстві
- В дорозі
- Дома
Інформаційна безпека
Інформаційна безпека полягає в забезпеченні збереження даних, а також захисту їх від доступу сторонніх осіб. Однак з розвитком інтернет-технологій постійно зростає загроза кібератак, що загрожує компанії витоком інформації і в цілому ставить під загрозу функціонування всього підприємства. Щоб запобігти кібератаці або своєчасно вжити відповідних заходів, потрібно знати порядок реагування на інциденти інформаційної безпеки. І наша команда завжди готова прийти до вас на допомогу!
Реагування Cyber Security на інциденти інформаційної безпеки
Ви можете звернутися до Cyber Security коли інцидент уже стався і вам потрібна допомога професіоналів. Реагування на інциденти в сфері інформаційної безпеки - це сукупність дій по виявленню і знищенню кібератак, а також витоку даних і усунення наслідків.
Регламент реагування на інциденти включає в себе основні етапи
- 1 підготовка
- 2 ідентифікація
- 3 стримування
- 4 ліквідація
- 5 Повернення до роботи
- 6 поліпшення
Наш підхід до реагування на інциденти
Група реагування на інциденти інформаційної безпеки Cyber Security Group працює 24/7 і здатна оперативно виявити кібератаки, а також джерела небезпеки. Ми отримуємо високі результати, завдяки власним технологічним напрацюванням і більш ніж 15-ти річному досвіду роботи.